BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 27, 2009

aidiladha

salam aidiladha...

kali ni tak rasa macam raya pun.last year raya korban, ikut mak n ayah solat aidiladha ke kg lasah sbb mak n ayah buat korban kat sana, thn ni memang dok umah jer. rumah pun tak le sekemas mcm nak raya.hehe...cuma bezanya raya yg ni ngan adilfitri yg lalu, family kak long n abg rizal raya kat cni.so, bising le ngan bebudak.

lepas zuhur, g ke taman pegawai kerajaan taiping ngan mak n ayah sbb g tengok ustaz yahya kawan baik ayah yg baru operate jantung.alhamdulillah, dah sihat. sampai umah dh maghrib, mandi n tunggu last episode of nur kasih.

emmm...lebih kurang sebulan lg, genap le setahun aku berstatus pelajar PhD dan bercuti belajar.ada lagi 2 thn utk memegang gelaran ni, insyaALLAH.semoga perjalanan PhD ku dipermudahkan seperti yang dirancang. pilot study dah selesai, dan insyaALLAH, dlm bulan depan dah boleh start data collection.ramai yg ckp aku ni cepat gak collect data.x tau nak jawab aper, tp ikutkan time frame aku, memang target aku masuk thn kedua dh collect data.lagipun aku fikir yg aku ni buat qualitative method yg melibatkan temubual mendalam dengan responden.teknik ni bukannya sekali jumpa dah boleh dapat data, 2 kali jumpe pun belum tentu.cuma doaku, biarlah semua responden aku ni nanti dpt memberi kerjasama sepenuhnya.amin amin amin

a few weeks before aidiladha, i was very bz with my new hse, x berapa nak sentuh about my writing.nak2 pulak, supervisor aku dah bagitahu yg die nak settlekan dua students lagi baru nak tengok semula my writing.means, dlm mid of next mth baru turn aku utk dikerah2kan semula.hehe...last aku jumpe Dr masa presentation 2 weeks ago.dah Dr ckp macam tu, lagi le aku ni dok melahu lagi kan..kiki.walaupun sebenarnya, sebelum tido tu dok terbayang2 jer lagi apa yg patut ditulis. non stop thinking!!!!!!

ok lah...semoga aidiladha tahun ni disertai dengan pengorbanan bersulamkan keimanan n ketaqwaan kepada ALLAH.

wa ilal liqa' :)

0 comments: