BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 2, 2009

students' assignment

huh..br lps marking assignment student master...dah lame aku minta dorang submit, rasanya ada le dlm sebln, so br mlm ni aku berkesempatan menanda n terus email marks pd penyelaras program. kesian dorang...nasib baik le students 9 orang je kan...hehe...lps ni kena prepare soalan lak.1 soalan je pun kena prepare sbb subjek ni ramai pensyarah sambilan yg ngajar. then kalau soalan aku terpilih utk final exam, so ada le tugasan lain menanti aku utk baca answer script dorang lak.

settle bab ngajar sambilan, lps ni aku InsyaALLAH akan mula collect data.probably after raya. selasa ari tu ada jumpe supervisor jap, then dia ckp dia confident tuk lpskan aku collect data dah. peruntukan pun dh dpt dr research management UM..yg kelakonye, aku minta 10k dorang luluskan 3k je tau..tu pun utk collect data n attend conference. may b sbb baru thn pertama kot.nti next year boleh apply lg. syaratnya, aku leh apply 3 kali (total 30K), setiap kali apply max 10k..so boleh le utk aku guna tuk present paper n etc.

k, lah bln2 pose ni kena tdo awal sikit sbb nti nak bgn tahajud n sahur lak.

mendoakan yg terbaik n dipermudahkan segala urusan kita. amin amin amin :)

0 comments: