BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 22, 2009

H.A.P.P.Y

ari tu aku rasa sedih bangat..n today im so happy .ALHAMDULILLAH. tu ler, idup kite ni ada psg surutnya. terpulang kpd sejauh mana kite melihat sesuatu yg berlaku tu. dan inilah lumrah idup kite..bg aku yg berstatus 'student', kegembiraan n keceriaan adalah sumber perangsang utk aku menulis dgn lbh baik, mengarang dgn lebih sempurna. namun aku ttp tdk boleh lari dgn kesedihan.sekadar aku boleh mohon kepadaNYA agar perjalanan study ku sentiasa dipermudahkan, diberi ILMU yg BERMANFAAT, berfikir secara lebih kritis agar aku dpt menyumbangkan sesuatu kepada AGAMAKU...

hepi sbb satu demi satu tugasan ku selesai n aku leh fokus pd STUDY ku. .. semoga CAHAYA KEBAHAGIAAN SENTIASA BERSAMA NUR SAADAH hehe kiki

0 comments: