BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 16, 2009

khamis yg agak merelaxkan

pagi ni aku yg konon2nya nk bgn kul 9.30pg terlajak stgh jam. sib baik terjaga gak.mmg aku x kunci jam tp aku pesan kat kwn suh die kejut aku.sbb tkt aku x terjaga walaupun byi.kdg2 tu, kalau dh ngantuk sgt, aku off kan alarm tp x sedo.huhu..rupenye kwn aku terlupe.hehe

biasanye aku akn wat solat dhuha tp sbb tkt x sempat nak pos repot sblm tengahhari, aku x wat td.lepas dh xerox kat kedai luqman dkt umah aku, terus g skynet kat rimba panjang. org tu ckp smpi ukm dlm kul 2 ptg sok.ok lah.aku terus call kak yati PA ketua jbtn aku kat ukm utk maklumkan n bgtau gak kat RO fac yg aku dh poskan repot. harap2 dr ariffin ketua jbtn aku terus endorse tnpa any correction.amin amin amin. research ni kirenye pilot study tuk PhD research aku.FSSK offer kpd pensyarah muda sbg galakan wat research.x byk pun, max RM3K yg kitaorg leh minta.so aku ngan kwn aku kak jana, ada minta.research pun kena tamat dlm tempoh 6 bln je.so memadai le ngan duit yg dpt kan. boleh le tampung.research tamat bln 12 ari tu dh..sblm start bljr.hehe..repot je yg lambat aku siapkan. huhu.dpt email last week br le risau kan.ngan nak apply ke jepun nye, ngan lecture nye, ngan thesis nye..last week mcm tense je tau..alhamdulillah..satu2 settled :)

lps ke skynet, aku g tmn perpaduan, tg rambutan sbb nak amik bisnes card aku order kat senior sekolah aku.bkn bisnes kad aku, tp kwn...haha.dr sana trs jumpe kwn n kasi kad tu.:).blk umah baru terasa lapo, mmg aku x mkn pe2 dr td, minum pun x.sib baik mak dh masak kan. td masa lalu kat che zainal igt nak beli bhun sup tulang kat situ, sedap gak,tgk2 tutup lak.org tu pose kot ari ni, tu yg x der buke.hehe. dh mkn ngan mak, kul 1.50pm terus amik anak2 buah, haiqal n fatin blk dr sekolah.lps tgk citer sekar, kul 3ptg br aku naik solat n br terasa ngantuk sbb x ckp tdo. kul 6pm br terjaga. mandi n tgk tv.mlm aku terus berinternet.wah bestnye..dpt berblogging ni...ilang tense.so, esok aku kena tgk thesis semula n prepare lecture notes utk family intervention lak..slmt mlm semua!!!

0 comments: