BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 26, 2009

"shopping therapy"

semlm aku g wat 'therapy' kat jusco n parkson. hehe..meaning of shopping therapy to me is when i can buy things that i really need n can be expensive sometimes...x selalu aku wat cam ni.feel ni akan dtg dlm 2-3 bln sekali je.or bile aku rasa aku perlu rewards dri sendri bile dh smpi target.cthnya br2 ni aku dh siapkan repot dana galakan n a bit of my bab 3 thesis. alhamdulillah. org nmpk aku cam ade masa berblog, fb, email, jln2..tp tu le cr tuk aku krgkan tekanan.aku nak persekitaran aku ceria spya aku dpt menulis ngan lbh baik dr semasa ke semasa. ni juga adlh slh satu social support utk aku.hehe

so, ptg smlm aku g jusco kinta city.aku juz masuk the body shop n jusco je.kat jusco x beli ape.tp kat bdy shop aku beli bath gel favorite aku.tgk2 ade sale 25% utk gel tu, aku pun mmg terus beli le.3 bln lps aku dh beli tp tinggei kat kajang.so bila kat kg ni x berpolish le aku.haha...then, tgk2 item lain yg sale, aku beli le lg yg lain, sabun mandi yg ada wasabi, mask n unclog gel.eh lagi 1, deodorant. aku suke brg2 mandian kat TBS, tp perfume aku dh x beli kat cni sbb aku dh jumpe brand yg aku dh falling in luv. so kat cni aku spent x lbh dr budget (syyyyyyy...)

antara yg dibeli..ye huuu

after dat, went to parkson sbb aku nak cr recorder.actually aku dh ade yg jenis mp3 utk record interview even aku dh guna pun tuk research dana galakan sblm cuti bljr, n guna peruntukan dana ukm pun..tp sbb aku nak yg lg clear, aku cr le jenis sony.lgpun tuk yg kali ni pun aku guna duit peruntukan research gak.so aku beli le yg mahal2 ckit.hehe..mula2 tu jenuh gak pusing dlm bangunan parkson, lastnye jumpe gak kedai sony.byk lak pilihannya.mula2 aku igt nak amik yg basic je.x yah ade mp3 ni. tp bile tgk specifications yg basic x leh connect kat pc, so aku amik yg agak de latest gak.rega RM469.ada pilihan colour, silver n pink, tp aku pilih silver je.pink ni nmpk cute cuma kureng elegance.hahaha...dh beli tu br rasa berdebar2 sbb aku rupenye dh nak collect data utk phd research...mcm2 yg aku fikirkan, nti senang ke aku nak dptkan responden, mcmane agaknya responden aku nti,dh abis data collection nti senang ke lak tuk aku analyse?aku hny mampu berdoa n terus berdoa smg ia dipermudahkan.amin amin amin...

my new voice recorder..gud luck for me!!!

lama gak aku kluar,apatah lg nti aku sorang2 je kat rumah mlm tu sbb parents ade dinner kat gerik,so, lps isya aku g mkn steamboat lak kat tg rambutan.sedap gak rega pun affordable. dh mkn terus blk n smpi umah dlm kul 10.30mlm. mandi, siap polish lagi, then pki masker. wah besnye dpt manjakan dri.walaupun kepenatan tp aku seronok n puas sbb aku dpt apa yg aku nak. smg ALLAH BERKATI REZEKI.amin amin amin. aku masuk tdo dlm kul 12tgh mlm, tu pun tdo kat sofa bed kat hall bwh.igt nak tunggu parents tp deme balik pun aku x sedo.terjaga kul 2pg br terigt kat deme dh smpi ke blum. bile tgk lampu living hall dh berttp means deme dh selamat smpi le.aku pun terus continue tdo..hehe

0 comments: